با تقویم قیمتی خبرنگاران مقرون به صرفه ترین بلیط را خریداری کنید!

به گزارش وبسایت دانشجویی، خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه با تقویم قیمتی خبرنگاران

مدیریت هزینه ها یکی از دغدغه های مهم در زمان برنامه ریزی برای سفر است. افراد از ترفندهای مختلف برای کاهش هزینه هایشان استفاده می نمایند و خرید هوشمندانه بلیط هواپیما یکی از این ترفندها به تعداد می رود. به اسم مثال برنامه ریزی برای سفر در زمان های غیر پیک و استفاده از تخفیفات ایرلاین ها از راه های کاهش هزینه خرید بلیط هواپیما هستند. خبرنگاران هم ابزارها و سرویس های منحصر به فردی دارد که با ارائه سرویس تقویم قیمتی به شما یاری می نماید تا بلیط هواپیما را با مقرون به صرفه ترین قیمت خریداری کنید. در ادامه در خصوص این سرویس، مزایا و نحوه استفاده از آن صحبت خواهیم کرد.

با تقویم قیمتی خبرنگاران مقرون به صرفه ترین بلیط را خریداری کنید!

تقویم قیمتی خبرنگاران چیست؟

تقویم قیمتی خبرنگاران، تقویمی است که ارزانترین پروازها را در راستا پروازی مورد نظر شما و در حوالی تاریخ معین شده نشان می دهد. چنانچه برای پرواز عجله ای نداشته باشید می توانید با استفاده از این تقویم ارزانترین بلیط هواپیما را در هر یک از تاریخ های پیشنهادی خریداری نمایید.

مزیت استفاده از تقویم قیمتی خبرنگاران

اگر تاریخ سفرتان قابل تغییر باشد، تقویم قیمتی خبرنگاران به شما یاری می نماید تا بلیط هواپیما را با قیمت پایین تری خریداری کنید. این امکان وجود دارد که پس از مشاهده تقویم قیمتی با کمی جا به جایی تاریخ سفر، هزینه خرید بلیط هواپیما به مقصد مورد نظرتان به اندازه قابل توجهی کاهش یابد.

نحوه استفاده از تقویم قیمتی خبرنگاران

به سایت خبرنگاران مراجعه کنید و به منوی پرواز بروید. سپس اطلاعات پرواز مورد نظرتان را وارد کنید؛ این اطلاعات شامل یکطرفه یا رفت و برگشت بودن راستا پروازی، فرودگاه مبدا و فرودگاه مقصد، تاریخ پرواز، کلاس پروازی (اکونومی، بیزینس، فرست و …) و تعداد مسافران می گردد. در نهایت روی کلید جستجو کلیک کنید و مدتی منتظر بمانید.

سیستم پس از آنالیز، پروازهای قابل رزرو را به شما نشان می دهد که می توانید از میان آن ها پرواز مورد نظرتان را انتخاب کنید. دکمه تقویم قیمتی در بالا و سمت راست فهرست پروازها قابل مشاهده است. با زدن این دکمه، تقویمی به شما نشان داده می گردد که در آن پایین ترین قیمت ها را در حوالی تاریخ انتخابی خود می بینید. با توجه به این قیمت ها می توانید خرید بلیط هواپیما را با هزینه کمتری انجام دهید.

تا به حال از این سرویس خبرنگاران استفاده نموده اید؟ نظرتان درمورد آن چیست؟

بهاره فلاح

منبع: فلای تودی
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 668

به "با تقویم قیمتی خبرنگاران مقرون به صرفه ترین بلیط را خریداری کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تقویم قیمتی خبرنگاران مقرون به صرفه ترین بلیط را خریداری کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید