انتقال 38 میلیارد مترمکعب گاز در منطقه 7 عملیات

به گزارش وبسایت دانشجویی، مدیر منطقه 7 عملیات انتقال گاز از انتقال 38 میلیارد مترمکعب گاز از سوی این منطقه تا خاتمه سال جاری اطلاع داد.

انتقال 38 میلیارد مترمکعب گاز در منطقه 7 عملیات

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، امین عبادی در حاشیه بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار کرد: منطقه 7 عملیات انتقال گاز در سال های گذشته بیش از 650 قطعه از نیازهای تخصصی خود در ایستگاه تقویت فشار و خطوط لوله انتقال را از محل فراوری داخل تأمین نموده است.

وی توضیح داد: پیش بینی کردیم سال جاری 38 میلیارد مترمکعب گاز را در این منطقه عملیاتی انتقال دهیم که از این مقدار، حدود 50 درصد آن در مناطق سردسیر غرب کشور مصرف می گردد و 50 درصد به استان های شمال غرب می رود.

مدیر منطقه 7 عملیات انتقال گاز با اشاره به 3.5 میلیون نفرساعت عملیات بدون حادثه در 9 ماهه سال جاری، گفت: 1260 کیلومتر عملیات پیگرانی نیز در برنامه بوده است که 95 درصد آن محقق شده و از این مقدار، 460 کیلومتر آن پیگرانی هوشمند و 800 کیلومتر آن پیگرانی(Cleaning)خطوط لوله انتقال بوده است.

عبادی ادامه داد: تعمیرات اساسی ایستگاه های تقویت فشار گاز نیز تا پاییز انجام شد و اکنون برای گذر از فصل سرد کامل آماده هستیم.

وی در خاتمه با بیان اینکه دو مورد تعمیرات اضطراری خطوط لوله انتقال گاز در لرستان و کرمانشاه انجام شده، اظهار کرد: چهار مورد اقدام های پدافندی نیز به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی در فصل سرد سال در ایلام، کردستان و مرکزی اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 310

به "انتقال 38 میلیارد مترمکعب گاز در منطقه 7 عملیات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال 38 میلیارد مترمکعب گاز در منطقه 7 عملیات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید