اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی در خانه جشنواره

به گزارش وبسایت دانشجویی، تهران (پانا) - دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر در زمینه ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در خانه جشنواره چهلم توضیحاتی ارائه داد.

اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی در خانه جشنواره

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، مسعود نقاش زاده اظهار کرد: پیش از شروع برگزاری جشنواره فیلم فجر، در سلسله نشست های رئیس سازمان سینمایی و ستاد جشنواره فیلم فجر و مشورت با مسئولان وزارت بهداشت، شرط برگزاری جشنواره فیلم فجر در فضای واقعی، رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به منظور حفظ سلامت خبرنگاران، منتقدان و هنرمندان مشخص شده، زیرا سلامت مهمانان و مخاطبان در اولویت اصلی است.

باتوجه به شیوع سویه اُمیکرون در کشور و خظرات ناشی از توسعه آن، هم رییس سازمان سینمایی و هم ستاد جشنواره فیلم فجر، بر حفظ سلامت مردم و بعلاوه هنرمندان و خبرنگاران و نویسندگان سینمایی حاضر در خانه جشنواره فیلم فجر تاکید نموده اند.

وی گفت: از این رو ستاد چهلمین جشنواره فیلم فجر، بر ضرورت حفظ پروتکل های بهداشتی چه از جانب مردم در سینماهای مردمی و چه از سوی خبرنگاران، هنرمندان و مهمانان مرکز اصلی جشنواره تاکید دارد و کلیه خبرنگاران و مهمانان حاضر در خانه جشنواره، صرفاً پس از تب سنجی و ارائه کارت واکسیناسیون وارد سالن ها خواهند شد.

دبیر جشنواره چهلم در خاتمه تأکید کرد: حفظ سلامتی تمامی حاضرین در خانه جشنواره از اولویت های مهم جشنواره است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 824

به "اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی در خانه جشنواره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی در خانه جشنواره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید