اتلتیکومادرید - بارسلونا؛ کار سخت آبی اناری ها در متروپولیتانو

به گزارش وبسایت دانشجویی، خبرگزاری خبرنگاران- رونالد کومان و دیگو سیمئونه اولین مصاف خود در این فصل را برگزار خواهند کرد.

اتلتیکومادرید - بارسلونا؛ کار سخت آبی اناری ها در متروپولیتانو

به گزارش خبرنگاران، در هفته دهم رقابت های لالیگا اسپانیا، تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید در ملاقاتی حساس به مصاف هم خواهند رفت. سیمئونه و شاگردان تاگنون هیچ شکستی را در لالیگای این فصل تجربه نکرده اند و می خواند این فرایند را مقابل بارسلونا نیز ادامه دهند. اتلتی در فرم خوبی واقع شده است و در 5 بازی قبل خود 4 پیروزی به دست آورده است و با وجود دو بازی کمتر نسبت به سوسیداد صدرنشین تنها سه امتیاز با این تیم فاصله دارد و با پیروزی مقابل بارسلونا می تواند صندلی خودش را در بالای جدول بهبود ببخشد. خبر دیگر اینکه لوییس سوارز که چند روز قبل به ویروس کرونا مبتلا شد، غایب عظیم روخی بلانکوس برای این بازی حساس خواهد بود.

دیگو سیمئونه، سرمربی تیم میزبان در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

امیدواریم هرچه زودتر لوکاس و لوییس (بازیکنان مبتلا به کرونا در اتلتیکو مادرید) بهبود پیدا نمایند و به ترکیب ما اضافه شوند. قطعا دیگو کوستا هم یکی از گزینه های ما برای حضور در ترکیب اولیه خواهد بود و مسئله ای برای بازی ندارد. هر بازی که مقابل شان انجام می دهیم یک فرصت برای رقم خوردن این اتفاق است. کوشش می کنیم راهکار را پیدا کنیم و بازی را به سمتی ببریم که از نظر مان می توانیم به آن ها آسیب بزنیم. با حریف متفاوتی رو به رو خواهیم شد. ترکیبی که با بازیکنان جوان و با تجربه تجدید شده است. به مانند همواره بازی سخت و پیچیده ای مقابل بارسلونا پیش رو خواهیم داشت.

احترام زیادی برای آنتوان قائلم و در صندلیی نیستم که در خصوص شرایطش نظر بدهم. این سوال را باید از سرمربی بارسلونا بپرسید.

آیا ژائو فلیکس به مسیِ اتلتیکو مادرید تبدیل می گردد؟ داریم در خصوص ژائو فلیکس حرف می زنیم. او همواره ژائو فلیکس خواهد بود. کار هایی که او انجام می دهد به پای اسم خودش نوشته می شوند. ژائو هر روز بهتر می گردد و ما از این بابت هیجان زده هستیم.

شاگردان کومان پس از شکست در ال کلاسیکو فرایند خوبی در پیش گرفته اند و به نظر می آید که فاصله شان با فرم ایده آل و مدنظر طرفداران در حال کاهش است. بارسا با کسب یک نیتجه خوب مقابل رئال بتیس به استقبال فیفا دی رفته و حالا می تواند با شکست اتلتیکو مادرید علاوه بر ادامه فرایند رو به رشد، آرام آرام به رتبه های بالای جدول رده بندی نیز نزدیک گردد. بلوگرانا در دو ملاقات قبلی خود مقابل اتلتیکو مادرید که در نیوکمپ برگزار شدند پیروز به کسب پیروزی نشده و به نظر کار راحتی در خانه این تیم در پیش نخواهد داشت.

کومان در مصاحبه قبل از بازی حساس در خصوص مسائل روز بارسلونا سخن گفت و تکلیف بعضی مسائل حاشیه پیرامون تیم را روشن کرد:

بازی سختی پیش رو داریم، مقابل تیمی سرسختی بازی خواهیم کرد که سرمربی اش دوران حرفه ای فوق العاده ای داشته است. آن ها غایبانی دارند و ما هم همین شرایط را داریم. در جهت خوبی قرر گرفته ایم و چیز هایی را هم در داخل تیم تغییر داده ایم. با کسب پیروزی هایی مانند کاری که مقابل یوونتوس انجام دادیم، اعتماد به نفس تیم افزایش می یابد. در هر صورت نتایج همواره داخل زمین رقم می خورند. مهم ترین توانایی بازیکنان اتلتیکو این است که می دانند چگونه با سبک های متفاوتی بازی به میدان بفرایند و این با توجه به رقیب شان تغییر می نماید. سیمئونه کار عظیمی انجام داده است.

می توانم درک کنم که لئو عصبانی بود. پس از چنین سفر طولانی (از آرژانتین به اسپانیا) آن ها از او در خصوص آنتوان سوال پرسیدند! به نظرم این یعنی بی احترامی. می دانم این بخشی از کار شما است که به دنبال بحث و مشاجره بگردید، اما من به شخصه هیچ مسئله ای میان این دو نفر ندیده ام. آیا آینده مسی را خارج از بارسلونا می بینم؟ نه. دیگر جوابی نمی دهم. تفسیر من از صحبت های مسی در خصوص مقصر بودنش؟ به سوالاتی از این دست جواب نمی دهم.

او هنوز یک سال دیگر با باشگاه قراداد دارد و از نظر من باید در بارسلونا بماند. اما خب من آن شخصی نیستم که باید او را برای این کار متقاعد کند. کسی از آینده خبر ندارد. من قصد دارم از لئو دفاع کنم. اگر من هم 15 ساعت در حال سفر باشم و چنین سوالاتی از من پرسیده گردد، قطعا عصبی می شوم. دوباره می گویم، به نظر من آینده او خارج از بارسلونا نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 163

به "اتلتیکومادرید - بارسلونا؛ کار سخت آبی اناری ها در متروپولیتانو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتلتیکومادرید - بارسلونا؛ کار سخت آبی اناری ها در متروپولیتانو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید