چرا تاتنهام جرات اخراج مورینیو را ندارد؟

به گزارش وبسایت دانشجویی، تاتنهام باید در صورت اخراج ژوزه مورینیو خسارت سنگینی به این سرمربی پرتغالی پرداخت کند.

چرا تاتنهام جرات اخراج مورینیو را ندارد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شرایط برای اسپرز در هفته های اخیر هرگز مساعد نبوده و این تیم دچار افت محسوسی نسبت به روزهای ابتدایی فصل شده است. این هفته و با احتساب شکست سنگین مقابل منچسترسیتی، تاتنهام در چهار مسابقه از پنج ملاقات اخیر خود را در تمام رقابت ها مغلوب شده است.

اما علیرغم این نتایج نیز شایعه ای در موزرد اخراج ژوزه مورینیو وجود ندارد و یکی از دلایل این فرایند را باید قرارداد سرمربی پرتغالی با تاتنهام دانست. مورینیو در هفته های ابتدایی فصل گذشته جایگزین مائوریسیو پوچتینو شد و تا خاتمه فصل 23-2022 نیز با باشگاه تاتنهام قرارداد دارد. مورینیو تقریبا دو برابر دستمزد پوچتینو را دریافت نموده و 15 میلیون پوند در سال حقوق می گیرد.

همچنین هیچگونه بندی مبنی بر فسخ قرارداد بین طرفین نیز گنجانده نشده و بدین ترتیب اگر مدیران تاتنهام تصمیم به اخراج مورینیو بگیرند، باید تا دو سال دیگر سالانه 15 میلیون پوند به او پرداخت نمایند که دستمزد هنگفتی محسوب می گردد. البته تاتنهام به فینال جام اتحادیه راه یافته و در صورت پیروزی برابر منچسترسیتی در تاریخ 25 آوریل فاتح اولین جام از سال 2008 می گردد. فتح این عنوان قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان می تواند مورینیو را از زیر فشار نقدها رها سازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 320

به "چرا تاتنهام جرات اخراج مورینیو را ندارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا تاتنهام جرات اخراج مورینیو را ندارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید