سرانجام اینترنت نامحدود در ایران: پس از همراه اول، شرکت های مبنا تلکام و دیگران هم سرویس های اینترنت نامحدود خود را حجمی کردند

به گزارش وبسایت دانشجویی، گزارش های نو کاربران نشان می دهد شرکت مبنا تلکام و … نیز سرویس های اینترنت نامحدود خود را حجمی کردند و پس از عبور از یک حجم تعیین، سرعت را کاهش می دهند؛ در حالی که سرویس نامحدود و بدون افت کیفیت و حجم به مشتری فروختند.

سرانجام اینترنت نامحدود در ایران: پس از همراه اول، شرکت های مبنا تلکام و دیگران هم سرویس های اینترنت نامحدود خود را حجمی کردند

گفته می گردد شرکت مبنا تلکام یک سرویس اینترنت نامحدود TD-LTE خود را با قیمت 8 میلیون تومان و با تضمین عدم افت سرعت یا کیفیت فروخته است. این سرویس با استقبال مردم روبرو شده و مشتریان زیادی این سرویس را خریداری کردند ولی اکنون پس از عبور از حجم معینی، سرعت کاهش پیدا می نماید.

شرکت مبنا تلکام، در پیج اینستاگرام، وب سایت شرکت و سایر شبکه های اجتماعی خود روی این قضیه زیاد مانور داده که اینترنت نامحدود تی دی ال تی ای این شرکت واقعا نامحدود است و هیچ گونه افت سرعت یا کیفیت و محدود حجم دانلود ندارد. این روزها، چندین ویدئو از اینترنت TD-LTE مبنا تلکام در شبکه های مجازی پخش شده که نشان می دهد سرویس اینترنت نامحدود این شرکت، به شدت با کاهش سرعت، پس از عبور از یک حجم معین روبرو می گردد.

گزارش بعدی هم نشان می دهد شرکت های دیگری نیز سرویس اینترنت TDLTE نامحدود به مشتریان فروخته اند اما عملا این سرویس را نامحدود ننموده و باز محدودیت سرعت و حجم اعمال می نماید.

این شرایط باعث شکایت و گله زیاد کاربران در شبکه های اجتماعی شده است و نشان می دهد عملا دیگر بسته در ایران وجود ندارد یا بی معنی است.

بعلاوه، کاربران دیگری از مبین نت گزارش دادند که این شرکت روی بعضی سرویس های پر حجم خود، محدودیت سرعت را اعمال نموده است.

حدود یک ماه پیش نیز خود را تغییر داد و به حجم 100 گیگابایت محدود کرد. کاربران پس از عبور از حجم 100 گیگابایت دانلود، به یک باره با افت سرعت روبرو شده و عملا دیگر نمی توانند از این بسته استفاده نمایند.

پرسش مهمی که در این شرایط مطرح است؛ چرا هیچ نظارت و کنترلی بر شرایط فروش سرویس های شرکت های اینترنتی وجود ندارد و آن ها می توانند با تبلیغات پر زرق و برق و رنگ و لعاب دار، پول زیادی از مشتریان به جیب بزنند ولی در عوض سرویس های وعده داده شده را به مشتری تحویل ندهند.

اگر واقعا اینترنت نامحدود در ایران فروخته نمی گردد یا برای شرکت ها به صرفه نیست؛ رگولاتوری و وزارت ارتباطات و دیگر نهادهای مسئول باید جلوی تبلیغات اینترنت نامحدود را بگیرند.

درد اینجا است که این شرکت ها هیچ گونه پشتیبانی و سرویس تماس مشتری و پاسخ گویی نداشته و عملا دست کاربر از همه جا قطع است. نهایتا می گویند در دایرکت پیغام بدهید یا به پشتیبانی زنگ بزنید و بعد شماره پیغام داده شده در دایرکت را بلوکه می نمایند یا تلفن پشتیبانی هیچ اپراتور پاسخ گویی ندارد.

تنها راه چاره به جامانده، شکایت به سامانه 195 و انتشار و انعکاس کم فروشی اینترنت شرکت ها در شبکه های اجتماعی و رساندن صدای مردم به گوش مسئولین است تا شاید مانع از تکرار چنین اتفاقاتی شوند و در فضای بحرانی اینترنت کشور که همه مردم با مشکل سرعت اینترنت و کمبود حجم روبرو هستند؛ به دام بعضی سودجویان نیفتند و به خیال اینترنت نامحدود واقعی، پول های گزافی باید یک سرویس اینترنت معمولی حجم دار ندهند.

حالا، جالب تر اینکه رئیس سازمان رگولاتوری کشور گفته است که ؛ مردم طعم واقعی اینترنت نامحدود را خواهند چشید.

زمانی می توان واقعا به اینترنت نامحدود فکر کرد که شرکت ها خود را پایبند به ارائه سرویس های وعده نموده با مشتری بدانند و حاضر شوند اینترنت نامحدود، آن گونه که در کل دنیا رایج و مرسوم است؛ به مشتریان بدهند!

منبع: شبکه چی
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 925

به "سرانجام اینترنت نامحدود در ایران: پس از همراه اول، شرکت های مبنا تلکام و دیگران هم سرویس های اینترنت نامحدود خود را حجمی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام اینترنت نامحدود در ایران: پس از همراه اول، شرکت های مبنا تلکام و دیگران هم سرویس های اینترنت نامحدود خود را حجمی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید