هواوی P60 پرو؛ پادشاه نو دوربین گوشی های موبایل

به گزارش وبسایت دانشجویی، هواوی P60 پرو پیروز شد با کسب امتیاز 159 برای عکاسی و 147 برای ضبط ویدیو، رتبه اول سیستم امتیازدهی DxOMark را کسب کرد.

هواوی P60 پرو؛ پادشاه نو دوربین گوشی های موبایل

به گزارش دیجیاتو، هواوی P60 پرو که اوایل سال جاری معرفی شده بود، با عملکرد بی سابقه دوربین خود، از تمام انتظارات فراتر رفته است. گوشی هوشمند غول فناوری چین، توانست در بنچمارک دوربین DxOMark از نزدیک ترین رقبای خود، یعنی اوپو فایند X6 پرو و آنر مجیک 5 پرو پیشی بگیرد و رتبه اول را کسب کند.

در سیستم امتیازدهی DxOMark، هواوی P60 پرو پیروز شد تا امتیاز های قابل توجه 159 را برای عکاسی، 158 برای قابلیت بزرگنمایی و 147 را برای ضبط ویدیو به دست آورد.

بعلاوه کارشناسان این وب سایت، عملکرد دوربین های گوشی هواوی را در سناریو های مختلفی از جمله محیط های بیرونی و داخلی، شرایط کم نور، عکاسی معمولی از دوستان و خانواده آزمایش نموده اند. با این آزمایش ها، هواوی P60 پرو برای عکس های خارج از خانه امتیاز 171، برای عکاسی در محیط های داخلی امتیاز 159، در شرایط کم نور امتیاز 132 و برای عکاسی از دوستان و خانواده امتیاز فوق العاده 146 را کسب نموده است.

مزایا و معایب دوربین هواوی P60 پرو

درباره مزایای دوربین این دستگاه گفته شده که در تمام شرایط نوری، عالی عمل می نماید. بعلاوه دوربین گوشی هواوی در گرفتن عکس های دوستان و خانواده و رندر دقیق رنگ پوست می درخشد و وجود دیافراگم متغیر آن تضمین می نماید که در یک عکس گروهی، تمام افراد به علت عمق میدان زیاد در فوکوس باقی می مانند. این گوشی بعلاوه در تمام سطوح زوم خود، سطح بالایی از جزئیات را ارائه می نماید و در حالت ماکرو، به خصوص با لنز تله فوتو خود عملکرد فوق العاده ای دارد.

با این وجود، از رنگ های غیر طبیعی پوست در ویدیو هایی که در شرایطی با نور کم گرفته می گردد و رندر های غیر طبیعی در بعضی شرایط سخت به عنوان معایب دستگاه یاد شده است.

هواوی P60 پرو دارای سه دوربین است که شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی فوق العاده با دیافراگم متغیر f1.4 تا f4.0 و OIS، یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f2.2 و سنسور تله فوتو 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f2.1 و OIS می گردد. بعلاوه هواوی برای افزایش دقت رنگ و ارائه تصاویر روشن تر، در این دستگاه از سیستم و الگوریتم تصویربرداری مبتنی بر XMAGE استفاده نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 21 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1402 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 1079

به "هواوی P60 پرو؛ پادشاه نو دوربین گوشی های موبایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی P60 پرو؛ پادشاه نو دوربین گوشی های موبایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید