هدیه پرسپولیس به تیم ملی

به گزارش وبسایت دانشجویی، احمد نورالهی بعد از چند بازی که با انتقاداتی روبرو شد در دو بازی اخیر توانست به درخشش همیشگی خود برگردد. البته این تغییر نه به دلیل تغییر کیفیت احمد نورالهی که به دلیل بازگشت وظایف سابقش در تیم رخ داد. در دو بازی آخر پرسپولیس مقابل ذوب آهن و شاهین بندر عامری، سعید آقایی دفاع چپ پرسپولیس بود و پست خود را از وحید امیری پس گرفت. همین مساله باعث شد تا با حضور دفاع تخصصی در جناح چپ زمین، احمد نورالهی آزاد شده و بتواند وظایف هجومی خود را انجام دهد. یک گل و یک پاس گل حاصل این تغییر پست بود تا نورالهی عملکردش بیش از هفته های گذشته به چشم بیاید. این در حالی است که او در هفته هایی هم که در هجوم شرکت نمی کرد یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود و حضور او به یحیی گل محمدی اجازه می داد که بتواند زوج محبوب امیری و ترابی را در جناح چپ به کار گیرد.

هدیه پرسپولیس به تیم ملی

نوراللهی حالا در بهترین شرایط خود به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است. بازیکنی که البته در برآورد ها گفته می گردد شاید یکی از خط خورده های نهایی باشد. با این حال کیفیت او در حدی واقع شده است که به راحتی نتوان در خصوص خط خوردنش اظهارنظر کرد. به خصوص این که هماهنگی بسیار بالای او با کمال کامیابی نیا و وحید امیری و مهدی ترابی می تواند برگ برنده ای برای تیم ملی باشد.

احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی و کمال کامیابی نیا رقبای او برای این پست هستند. حاج صفی و عزت اللهی اگرچه لژیونر هستند، اما باید این نکته را درنظر گرفت که نوراللهی از لحاظ کیفیت نه تنها از آن ها کمتر نبوده که حتی از حیث آمار عملکرد بهتری را ثبت نموده است. نوراللهی اگر در لیست تیم ملی باقی بماند می تواند مهره کارآمدی برای اسکوچیچ داخل زمین یا روی نیمکت باشد.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 517

به "هدیه پرسپولیس به تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه پرسپولیس به تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید