هارلی دیویدسون Milwaukee 8 با به روزرسانی قدرتمندتر رونمایی شد

به گزارش وبسایت دانشجویی، موتورسیکلت محبوب هارلی دیویدسون میلواکی 8 (Milwaukee 8) با به روزرسانی تازه و موتوری قدرتمند توسط شرکت آلمانی تاندربایک رونمایی شد.

هارلی دیویدسون Milwaukee 8 با به روزرسانی قدرتمندتر رونمایی شد

در سال 2016 بود که شرکت موتورسیکلت سازی هارلی دیویدسون (Harley-Davidson) خط تولید خود را به کمک محصولاتی با موتورهای بزرگ دوقلو به روزرسانی کرد که یکی از آن ها میلواکی ایت (Milwaukee 8) نامیده می شود. این نام هم به منطقه ای اشاره دارد که این موتورسیکلت ها در آن تولید می شوند و هم به تعداد کل سوپاپ هایی که در مجموعه موتور این محصول استفاده شده است. محصولی که حالا به یکی از شاخصه های مهم هارلی دیویدسون تبدیل شده است.

از زمان معرفی، بی صدا بودن موتور این محصول کاملا ثابت شده است و به خوبی در ظرفیت های مختلف 1.75، 1.87 و 1.91 لیتری تولید می شود. این موتور قلب محصول معرفی شده است، همان چیزی که نیروی محرکه استریت گلاید (Street Glide) را تأمین می کند و همچنین دلیل همراه شدن با نام سازنده آلمانی پیشرانه آن تاندربایک (Thunderbike) است.

  • هارلی دیویدسون، موتورسیکلت های الکتریکی می سازد

این موتورسیکلت حالا با به روزرسانی بیشتر به عنوان تغییر کامل هارلی-دیویدسون 2017 استریت گلاید شناخته می شود که بر روی چرخ های بزرگ 66 سانتی متری آلومینیومی سوار شده است.

بدنه موتورسیکلت به نرمی و با فناوری پیشرفته رنگ آمیزی شده و با عناصر سفارشی از گلگیرها گرفته تا مجموعه دسته ها همراه شده است. از نظر مکانیکی هم استریت گلاید با افزودن چیزهایی مانند کیت دسته و سیستم تعلیق هوا بهتر شده است.

موتور 1.75 لیتری این موتورسیکلت، اکنون از طریق سیستم اگزوز Dr. Jekill & Mr. Hyde تنفس می کند، اما هنوز تعیین نیست که آیا تغییرات دیگری هم در ساختار موتور داده شده است یا خیر.

درباره هزینه این موتورسیکلت با توجه به تحولات اجرا شده، تاندربایک مثل همیشه چیزی بیان نکرده اما فهرست بیشتر قطعات را اعلام کرده و می تون تخمین زد که خرید این موتورسیکلت چیزی حدود 13400 دلار بودجه نیاز دارد.

عکس ها: موتورسیکلت هارلی دیویدسون Milwaukee 8 تاندربایک

Credit: Thunderbike

  • بنلی از دو مدل جدید موتورسیکلت لئونچینو رونمایی کرد
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 253

به "هارلی دیویدسون Milwaukee 8 با به روزرسانی قدرتمندتر رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هارلی دیویدسون Milwaukee 8 با به روزرسانی قدرتمندتر رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید