عزیزی خادم: میزبانی مان در بازی با کره جنوبی به VAR گره خورده است

به گزارش وبسایت دانشجویی، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ایران می گوید که میزبانی از دیدار با کره جنوبی در مسابقات نهایی انتخابی جام جهانی به VAR گره خورده است.

عزیزی خادم: میزبانی مان در بازی با کره جنوبی به VAR گره خورده است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شهاب الدین عزیزی خادم در گفتگو با بخش خبری شبکه سه در خصوص بحث ورود کمک داور ویدئویی (VAR) برای دیدار 20 مهرماه با کره جنوبی در ورزشگاه آزادی گفت: فقط 15 شرکت هستند که لایسنس فیفا را دارند و به اجبار باید سمت این شرکت ها رفت. با توجه به فضا و شرایط موجود، کارهای لازم از جمله مزایده از طریق فدراسیون فوتبال انجام شد و تقریباً این کار نهایی شده است.

وی اضافه کرد: دو فرصت بسیار مهم را در پیش داریم. یکی بازی با کره جنوبی است که جزو الزامات نهاد بالادستی ما یعنی فیفا و AFC بوده که این تجهیزات را داشته باشیم و از نوع سیار استفاد خواهیم کرد. همزمان برای تجهیز ورزشگاه های داخلی هم صحبت شده و این برای ما اهمیت دارد تا خودمان را به روز کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدواریم در آینده نزدیک حضور VAR را در فوتبال کشور، هم به صورت سیار در بازی با کره جنوبی که میزبانی مان به این تجهیزات گره خورده و هم به صورت دائم با تجهیز ورزشگاه ها ببینیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 642

به "عزیزی خادم: میزبانی مان در بازی با کره جنوبی به VAR گره خورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: میزبانی مان در بازی با کره جنوبی به VAR گره خورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید