سیدنی را 1 روزه بگردید (تور استرالیا ارزان)

به گزارش وبسایت دانشجویی، زمان تان کم است و باید مطمئن شوید همه مکان های دیدنی سیدنی را می بینید و هیچ چیز را از دست نمی دهید. پس بهتر است طبق این برنامه عمل کنید!

سیدنی را 1 روزه بگردید (تور استرالیا ارزان)

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

در این یک روز برترین جاهای سیدنی یعنی the darling harbor، برج سیدنی، کلیسای خیابان مری و البته خانه اپرای مشهور سیدنی را خواهید دید. با این راهنمای عالی هم می توانید نگاهی به جاذبه های دیدنی سیدنی بیاندازید و هم زمان داشته باشید غذاهای بی نظیر این شهر را هم تست کنید.

ساعت 9 صبح: بندرگاه دارلینگ (مدت زمان بازدید: 1 ساعت و 30 دقیقه)

بندرگاه دارلینگ تنها 10 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد و مکانی زنده پر از مغازه ها، رستوران ها، جاذبه های دیدنی و امکانات تفریحی است. این مکان گذشته جالبی دارد. نام این بندرگاه از نام ژنرال رالف دارلینگ که از سال 1825 تا 1831 فرماندار نیو ساوت ولز بوده، گرفته شده است. اگر می خواهید با راهنما به اینجا سفر کنید، تورهای مختلفی وجود دارند که می توانید آنها را خریداری کنید.

ساعت 10:40 دقیقه صبح: آکواریوم زندگی دریایی سیدنی (مدت زمان بازدید: 2 ساعت و 30 دقیقه)

13000 موجود دریایی متعلق 650 گونه در این آکواریوم غول آسا زندگی می نمایند. دیزاین مسحور نماینده ساختمان مانند یک موج است و این آکواریوم یکی از بزرگ ترین آکواریوم های جهان است. برای بازدید از این آکواریوم زیبا باید بلیط تهیه کنید.

ساعت 1:20 دقیقه ظهر: ساختمان ملکه ویکتوریا (مدت زمان بازدید: 45 دقیقه)

ساختمان ملکه ویکتوریا، ساختمانی زیبا به سبک معماری رومانسک است که به وسیله جورج مک ری بین سال های 1893 و 1898 ساخته شد. در اطراف این ساختمان خیابان درویت، یک بازار خیابانی، خیابان یورک و خیابان جورج قرار دارند. این بنا امروز یک بازار خرید مدرن است اما در اصل به این منظور ساخته نشده بود.

ساعت 2:10 دقیقه ظهر: برج سیدنی (مدت زمان بازدید: 30 دقیقه)

برج سیدنی بلندترین ساختمان سیدنی است به ساختمان دیگری نچسبیده و دومین برج بلند ویوی باز در نیم کره جنوبی است. این برج بلندترین ساختمان شهر و سومین بنای بلند در کشور است. این برج 309 متر ارتفاع دارد و راه دسترسی به آن از میان مرکز خرید خیابان پیت است. این برج یک بوفه هم دارد که می توایند ناهار را در آن میل کنید.

ساعت 2:40 دقیقه ظهر: برج راهروی هوایی سیدنی (مدت زمان بازدید: 1 ساعت و 30 دقیقه)

راهروی هوایی برج تنها یکی از جاذبه های آن است. این راهروی هوایی در اطراف برج واقع شده است و می توان از آن چشم انداز شهر را دید. چه بهتر از معلق بودن در هوا و دیدن منظره ها اطراف! این پلکان برج 268 متری را در میان گرفته اند. این بلندترین تجربه ماجراجویی سربازی است که می توانید در سیدنی تجربه کنید، ارتفاع آن 2 برابر بلندتر از پل سیدنی است. در بیرون از برج تور برج واقع شده است که شامل بازدید و یک راهنما برای دادن توضیحات است.

ساعت 4:15 دقیقه عصر: کلیسای مری (مدت زمان بازدید: 45 دقیقه)

فونداسیون سنگی این کلیسا اولین بار در سال 1868، در محل قبلی یک کلیسای دیگر که کاملا سوخته بود، پایه گذاری شد. این کلیسا، کلیسای مادر استرالیایی های کاتولیک است و محل جلوس اسقف اعظم سیدنی است. جالب است بدانید این کلیسا به وسیله ویلیام ویلکینسون طراحی شد که 100 سال قبل از تمام شدن کار ساخت و ساز کلیسا درگذشت!

ساعت 5:20 دقیقه عصر: خانه اپرای سیدنی (مدت زمان بازدید: 1 ساعت)

بدون شک مهم ترین بنای سیدنی، یا حتی مهم ترین بنا در کل استرالیا، خانه اپرای سیدنی، محل اجراهای هنری است که معماری مسحور نماینده دارد. خانه اپرای سیدنی مرکز یونسکو است. سالن های این خانه اپرا هر ساله میزبان بیش از 1600 اجرا هستند اما بیشتر ساختار و معماری این مکان است که جهانگرد ها را جذب می نماید. درون بنا سالن کنسرت، تئاتر درام، تئاتر جوآن ساترلند، دیدن خانه، اتاق utzon، استودیو، حیاط بیرونی و یک استودیوی ضبط واقع شده است.

خانه اپرای سیدنی به وسیله یک معمار دانمارکی به نام جورن یوتزون طراحی شد و بین سال های 1957 و 1973 ساخته شد. مسائل و مسائلی که در حین ساخت این بنا پیش آمد بسیار بود و دیزاین خاص آن شرایط را سخت تر می کرد. اما سر انجام این بنا با ظاهر شگفت انگیزش ساخته شد!

منبع: فوت و فن / visitacity.com
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 954

به "سیدنی را 1 روزه بگردید (تور استرالیا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدنی را 1 روزه بگردید (تور استرالیا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید