تصویب کلیات طرح الزام دستگاه های اجرایی به پاسخگویی به تذکرات نمایندگان، در کمیسیون آیین نامه

به گزارش وبسایت دانشجویی، سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه مجلس از تصویب کلیات طرح دو فوریتی الزام دستگاه های اجرایی به پاسخگویی به تذکرات نمایندگان مجلس در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

تصویب کلیات طرح الزام دستگاه های اجرایی به پاسخگویی به تذکرات نمایندگان، در کمیسیون آیین نامه

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سمیه محمودی کننده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس گفت: در این جلسه طرح دو فوریتی الزام دستگاه های اجرایی به پاسخگویی به تذکرات کتبی و شفاهی کنندگان مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه پیش از این نیز طرحی در این همین رابطه مطرح شده بود، اما پس از تصویب مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود و به دلیل وجود برخی نقطه نظرات در مورد این طرح بنا شد تا کارگروهی متشکل از تعدادی از اعضای کمیسیون ظهر امروز کار بررسی جزئیات این طرح را انجام داده و نتیجه را به صحن کمیسیون ارائه کنند.

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه مجلس گفت: با توجه به اینکه این طرح یک طرح دو فوریتی است، کار تصویب آن در جلسه فردا به پایان خواهد رسید و برای بررسی در صحن مجلس به هیأت رئیسه ارسال خواهد شد.

محمودی اعلام نمود: بنا بود در جلسه امروز طرح شفافیت مودر بحث و بررسی قرار گیرد، اما به دلیل اینکه طرح الزام دستگاه های اجرایی به پاسخگویی به تذکرات کتبی و شفاهی کنندگان یک طرح دو فوریتی بود و باید به صورت فوری مورد بررسی قرار می گرفت در جلسه امروز مورد بحث واقع شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 533

به "تصویب کلیات طرح الزام دستگاه های اجرایی به پاسخگویی به تذکرات نمایندگان، در کمیسیون آیین نامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب کلیات طرح الزام دستگاه های اجرایی به پاسخگویی به تذکرات نمایندگان، در کمیسیون آیین نامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید