بچگانه ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟

به گزارش وبسایت دانشجویی، هدایای تبلیغاتی بچگانه چیست؟

بچه ها همیشه به دنبال بازی و چیزهای هیجان انگیز هستند و والدین نیز به فکر تأمین تفریح و رفاه فرزندانشان می باشند. بنابراین اگر شما به دنبال تبلیغ و رونق مالی خود هستید می توانید با هدایای تبلیغاتی بچگانه و جذاب توجه آ ن ها را به خود جلب کرده و با راضی کردن والدین از سوی بچه هاشان می توانید باعث شوید که آنها به محل کسب و کار شما مراجعه نمایند.

بچگانه ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ و بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

چرا بچه ها را برای هدیه دادن انتخاب کنیم؟

راضی کردن بچه ها با گیفت یا هدیه خیلی راحت تر از بزرگسالان است. زیرا برای آنها نوع و جنس بدنه هدیه مهم نیست و فقط برای آنها هدیه باید جذاب و هیجان انگیز باشد و به دوام و پایداری آن توجه نمی نمایند. بنابراین با هزینه کم می توانید آنها را راضی کنید و با توجه به خصوصیتی که بچه ها در اصرار به داشتن چیزی دارند، می توانند والدین خود را راضی نمایند تا محل کسب و کار شما را دیدار نمایند. می توانید برای هدیه دادن مراکزی مانند مهد کودک ها و مدارس را در لیست خود قرار دهید.

به واکنش بچه ها موقع هدیه دریافت توجه کنید

هنگام هدیه دادن به بچه ها به واکنش آن ها توجه کنید. وقتی هدایای تبلیغاتی به یک کودک می دهید تشخیص اینکه از آن خوشش آمده یا نه کار آسانی است. زیرا بچه ها هرگز نمی توانند تظاهر به راضیی نمایند. کافیست دقت کنید که آیا او ازدیدن آن راضی شده است یا نه .

طرّاحی هدایای تبلیغاتی بچگانه چگونه باشد؟

رنگ ها و طرح های شاد افراد را مجذوب خود می نماید بخصوص اگر مخاطب شما کودک باشد. اگر هدیه ای که به کودک می دهید اسباب بازی باشد احتیاج به طرّاحی خاصی ندارد ولی اگر بخواهید وسیله ای که ایده خودتان است را به کودک هدیه دهید باید طرّاحی آن مطابق با سلیقه یک کودک باشد و برند خود را به روی آن به طور جاذب چاپ کنید. چون بدون شک والدین خبر دارند که فرزندانشان با چه بازی می نمایند. بنابراین برند شما در ذهن شان باقی می ماند و باعث تبلیغ کار شما می گردد.

هدایای تبلیغاتی باید متناسب با سن کودک باشد

بچّه ها در سنین مختلف با هدیه های متفاوتی جذب می شوند اما در حالت کلی دختران از سن دو سالگی تا ده سالگی عروسک را دوست دارند و همینطور پسرها به ماشین یا توپ علاقه دارند. بنابراین هدیه ای که به کودک می دهید باید متناسب با سن و سلیقه او باشد و توجه کنید که این هدیه تبلیغاتی باید با کار شما نیز مرتبط باشد تا در ذهن پدر و مادرها و کودک حک گردد.

مزایای هدایای تبلیغاتی بچگانه

شناخته شدن بهتر برندتان

هدف اصلی همه کسب و کارها شناخته شدن بهتر برندشان می باشد. یکی از این راه ها دادن هدایای تبلیغاتی بچگانه به بچه ها یا والدینی که تازه صاحب فرزند شده اند، می باشد. البته باید با خلّاقیت فراوان طرح هایی را انتخاب کنید که مشتریان را جذب خود کند.

ارتقا برندتان با هزینه اندک

با انتخاب کالاهای کم هزینه و با دوام برای تبلیغاتتان می توانید یک سرمایه گذاری بلند مدّت برای کسب و کار خود داشته باشید.

جایگزینی برای بروشورها و کارت های تبلیغاتی

با اینکه بروشورها ابزار خوبی برای تبلیغات هستند، اما هدایای تبلیغاتی بچگانه، قدرت تبلیغات بهتری خواهند داشت و مدّت ها شخص هدیه گیرنده و اطرافیانش با برند شما آشنا می مانند.

تکرار شدن تبلیغاتتان در ذهن مصرف نماینده

یکی از موارد مهم در کسب وکار تکرار شدن تبلیغات برندتان می باشد.اگر محصولاتی که مصرف روزانه دارند را برای هدیه دادن انتخاب کنید می توانید برند تجاری تان را در مقابل چشم مشتریان قرار داده و باعث شوید که در ذهن مصرف نماینده تکرار گردد.

بهترین محصولات تبلیغاتی برای نوزادان و مادرانی که تازه مادر شدن را تجربه مینمایند می تواند موارد زیر باشد :

  • پتوهای تبلیغاتی زیبا و بچگانه
  • بطری های تبلیغاتی چاپ شده کودک با آرم های تجاری خود.
  • لیوان های مخصوص کودک : این محصولات را می توان با کیفیت و با قیمت مناسب برای تبلیغات تهیه نموده و در نمایشگاههای تجاری توجه بچه ها را جلب کرد. و بسیاری موارد دیگر

اگر شغل آموزشی دارید می توانید با دادن یک اتوماتیک تبلیغاتی عروسکی یا یک دفتری که برند تبلیغاتی را بصورت بچگانه تصویر نموده است را به بچه ها هدیه دهید.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 39

به "بچگانه ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچگانه ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید