برترین راه برای پیدا کردن بلیط هواپیما مقرون به صرفه در فلایتیو

به گزارش وبسایت دانشجویی، در این مقاله به شما چند نکته کلیدی برای صرفه جویی زمان و پول خود در رزرو پرواز بعدی در فلایتیو یاد می دهیم.

برترین راه برای پیدا کردن بلیط هواپیما مقرون به صرفه در فلایتیو

همه ما هنگام کوشش برای رزرو ارزان ترین پرواز به هر مقصد، جستجوی خسته نماینده و مکرر را تجربه نموده ایم. با وجود تعداد زیاد موتورهای جستجو و نوسان قیمت های مداوم، رزرو پرواز ارزان بسیار کار سختی است. در این مقاله به شما چند نکته کلیدی برای صرفه جویی زمان و پول خود در رزرو پرواز بعدی در فلایتیو یاد می دهیم.

ارزان ترین بلیط را در کدام روز خریداری کنیم؟

در حالی که تئوری های زیادی در خصوص رزرو ارزان تر وجود دارد، اما هیچ حقیقت ثابتی وجود ندارد که دقیقا کدام روزها برای پرواز ارزان تر هستند. برترین استراتژی شما این است که یک تصویر سریع از قیمت ها برای یک ماه کامل دریافت کنید تا ببینید چه روزهایی برای راستا خاص شما ارزان تر هستند.

مرحله 1. به وب سایت Flightio.com بروید یا برنامه آن را دانلود کنید.

مرحله 2. شهرهای مبدا و مقصد خود را وارد کنید.

مرحله 3. راستا یک طرفه و تاریخ خود را تعیین و سپس سرچ را انتخاب کنید.

مرحله 4. در سایت فلایتیو برای شما پروازهای موجود را فهرست می نماید، در بالای فهرست می توانید تب ارزان ترین پرواز را انتخاب نموده و در تقویم قیمتی ارزان ترین روزها را مشاهده کنید.

در برنامه تلفن همراه، برای راحتی کار کاربران در اپ موبایل فلایتیو راه مشابه ای را باید طی کنید و پس از تعیین کردن مبدا و مقصد، تاریخ سفر، از فهرست ارائه شده تقویم قیمتی، ارزان ترین روزها را می بینید.

شما می توانید این مراحل را برای پرواز برگشت خود هم چه در سایت چه در اپ موبایل فلایتیو تکرار کنید. هنوز هم می توانید یک سفر رفت و برگشت را با هم رزرو کنید، اما انجام این مراحل ابتدا به شما امکان می دهد ببینید کدام تاریخ ها برای سفر رفت یا برگشت به صورت جداگانه ارزان تر هستند.

پنل سازمانی راه حلی آسان برای خرید ارزان کسب وکارها

آیا شما کسب و کار خود را دارید؟ پس بهتر است برای خرید ارزان بلیط هواپیما خارجی و بلیط ارزان سفرهای داخلی از پنل سازمانی فلایتیو بهره ببرید. دسترسی آسان و راحت برای مسافران و کاربران برای ما همواره در اولویت است. بعضی از مشتریان به صورت ماهانه از خدمات فلایتیو استفاده می نمایند و تبدیل به مشتریان دائمی ما شدند. ما هم برای راحتی کار کاربران و تشکر از آنان، پنلی را تهیه کردیم که امکانات خوبی را در اختیارشان قرار می دهد. جایی که می توانید برترین نرخ بلیط پرواز بازار را پیدا کنید. پشتیبانی 24 ساعته در همه روزهای هفته، دسترسی کامل به سیستم گردشگری بین المللی، امکان پرداخت به صورت دوره ای، ارائه برترین نرخ برای پرواز، هتل و قطارهای داخلی و خارجی، استرداد وجه آنی چند ویژگی مهم هستند. اگر سازمان یا آژانس شما احتیاج به فعال سازی پنل سازمانی دارد، با شماره تلفن 02141302199 تماس بگیرید.

با خطوط هوایی ارزان دوست شوید

خطوط هوایی ارزان، بلیط های ارزان تری نسبت به همتایان خود ارائه می دهند؛ اما این منوط به فضای کمتر برای استراحت پا و عدم وجود غذا/نوشیدنی رایگان در هواپیما است که به هر حال، معمولا در بلیط با قیمت بالاتر شما با خطوط هوایی با خدمات کامل پوشش داده می گردد.

مکان فرودگاه را آنالیز کنید؛ ممکن است بعضی از خطوط هوایی ارزان قیمت به فرودگاه های خارج از شهر پرواز می نمایند. از مقدار بار و چمدان خود اطمینان حاصل کنید. محدودیت های وزن، قد و تعداد کیف های مجاز را رعایت کنید. بعضی از خطوط هوایی در صورت خاتمه کار، هزینه های سنگینی دریافت می نمایند. به یاد داشته باشید، پرداخت تنها برای فضای چمدان/وزن دقیق مورد احتیاج، این است که چگونه خطوط هوایی ارزان قیمت خود را نسبت به خطوط هوایی سنتی پایین تر نگه می دارند! همواره دستورالعمل ها را بخوانید و دنبال کنید!

به یاد داشته باشید، اگر می خواهید ارزان ترین پرواز ممکن را رزرو کنید، تحقیقات خود را انجام دهید و از الزامات و محدودیت های خطوط هوایی ارزان آگاه شوید.

در مقصدهای چند توقفه جداگانه بلیط خریداری کنید

اگر به جایی پرواز می کنید که توقف دارد، مثلا از کانادا به استرالیا که معمولا شامل کانادا به لس آنجلس و سپس لس آنجلس به استرالیا می گردد، در نظر بگیرید که ممکن است با اضافه کردن مقصد دیگری به سفرتان، رزرو این دو سفر جداگانه به تنهایی ارزان تر باشد. ابتدا تحقیق خود کنید: آیا خطوط هوایی ارزان مختص کشوری که از آن پرواز می کنید، وجود دارد!؟

به طور معمول، رزرو یک سفر کامل با خطوط هوایی مختلف خطرناک است. به عنوان مثال، فرض کنید اولین پرواز شما با JetBlue با تاخیر انجام شد و شما پرواز اتصال خود را با نروژی ایر از دست دادید. از آنجایی که خطوط هوایی هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند، نروژی ایر هیچ تعهدی برای تغییر زمان پرواز شما به صورت رایگان ندارد، بنابراین شما فقط پول خود را از دست خواهید داد.

اگر می دانید کی و کجا می روید، منتظر رزرو نباشید.

با نزدیک شدن به تاریخ پرواز، بلیط هواپیما ارزان می گردد، پس بهتر است که خرید چارتری داشته باشید.

چکیده

  • برای کاهش هزینه ها، چند مرحله پرواز طولانی مدت را به صورت جداگانه رزرو کنید، یا حتی توقف خود را برای بازدید از دو مکان با قیمت پرواز به یک افزایش دهید.
  • پروازها را به صورت عمده خریداری کنید؛ بلیط های رفت و برگشت و چند شهر معمولا ارزان تر از بلیط های متعدد یک طرفه هستند.
  • چارتری خرید کنید.
  • آیا تکنیک های زیرکانه ای برای صرفه جویی در پروازها دارید؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید! و برای هدایت های بیشتر فلایتیو را در اینستاگرام و توییتر دنبال کنید یا در خبرنامه فلایتیو مشترک شوید!
منبع: کجارو
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 860

به "برترین راه برای پیدا کردن بلیط هواپیما مقرون به صرفه در فلایتیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین راه برای پیدا کردن بلیط هواپیما مقرون به صرفه در فلایتیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید