طراحی سایت: با این سایت فایل های حجیم را به صورت امن ارسال کنید: 10 گیگ فضای رایگان

به گزارش وبسایت دانشجویی، ارسال فایل به خصوص فایل های حجیم در سال های اولیه رواج اینترنت چندان ساده نبود. اما بعد رفته رفته آسان تر شد و الان بیشتر مردم در ایران به وسیله پیغام رسان های فایل می فرستند. البته برای اشتراک فایل های حجیم هنوز سایت های آپلود فایل کاربرد دارند .

طراحی سایت: با این سایت فایل های حجیم را به صورت امن ارسال کنید: 10 گیگ فضای رایگان

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

در این سال ها سایت های آپلود زیادی آمده و رفته اند و بعضی از آنها البته به وسیله همچنان به کار خود ادامه بدهند.

بعضی ها از پلتفرم هایی مانند Google Drive برای اشتراک گذاری فایل ها استفاده می نمایند که البته همواره روش ساده ای نیست. چون گاهی طرف مقابل اصلا حساب جی میل ندارد یا نمی داند باید چه کند.

با این مقدمه به نظر ضروری می آید که ما سایت های آپلودی را برای قت مبادا داشته باشیم و از آنها استفاده کنیم.

سایت Internxt یکی از سایت های خوب نو است.

شما با استفاده از آن به یک سرویس ذخیره سازی منبع باز، ایمن، غیرمتمرکز و مبتنی بر ابر دسترسی خواهید داشت. به علاوه 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی به صورت رایگان یا حداکثر 2 ترابایت فضای ذخیره سازی با هزینه کردن 9 دلار در ماه به شما داده می گردد.

Internxt Send به کاربران اجازه می دهد تصاویر، فیلم ها، اسناد و تقریباً هر نوع فایلی را با سطح امنیت بالا ارسال نمایندو به اشتراک بگذارند. حتی برای استفاده از Internxt Send نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید.

به گفته Fran Villalba Segarra، بنیانگذار و مدیر عامل Internxt، ماموریت Internxt یاری به شکل دادن به یک اینترنت نو و اخلاقی است که حریم خصوصی کاربران را به خطر نمی اندازد، به حقوق فردی احترام می گذارد و رفتار صادقانه آنلاین را تقویت می نماید.

توجه داشته باشید که هر فایل ارسالی نباید بیشتر از 5 گیگابایت باشد.

Internxt Send رمزگذاری شده است، بنابراین نباید نگران حریم خصوصی خود باشید.

برا این کار این سایت از نوعی معماری به نام disruptive architecture بهره می برد. به صورت ساده Internxt فایل ها را به قطعاتی تقسیم می نماید و تنها زمانی که گیرنده آنها را دانلود می نماید بیت ها دوباره به هم وصل می شوند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 929

به "طراحی سایت: با این سایت فایل های حجیم را به صورت امن ارسال کنید: 10 گیگ فضای رایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: با این سایت فایل های حجیم را به صورت امن ارسال کنید: 10 گیگ فضای رایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید