بازی Mario Strikes: Battle League برای نینتندو سوییچ معرفی گردید

به گزارش وبسایت دانشجویی، نینتندو و Next Level Games اعلام کردند که بازی ماریو استرایکرز: بتل لیگ (Mario Strikes: Battle League) برای کنسول نینتندو سوییچ در تاریخ 10 ژوئن عرضه خواهد شد.

بازی Mario Strikes: Battle League برای نینتندو سوییچ معرفی گردید

این بازی چیزی مشابه فوتبال است. با این تفاوت که تیم ها 5 نفره بوده و هیچ قانونی وجود ندارد. شما باید هر کاری بکنید تا امتیاز بگیرید. شما می توانید خشن شده و به دشمنان خود آسیب بزنید، از فاصله زیاد شوت کنید و از حرکات ترکیبی بهره ببرید. شخصیت های موجود در دنیای ماریو هم در این بازی حضور دارند. برای مثال پیچ (Peach)، تود (Toad) و یوشی (Yoshi) همگی آماده شده تا وارد زمین بشوند.

بعلاوه شما می توانید کاراکتر خود را شخصی سازی کنید. این شخصی سازی می تواند هم در زمینه ظاهری و هم کاربردی باشد. در زمینه چند نفره هم می توانید در کنار یکدیگر به صورت Local یا با دیگران به صورت آنلاین بازی کنید.

نکته جالب در اینجا وجود سیستم رتبه بندی (Ranking) و دسته های مختلف (Clubs) است. شما می توانید با 20 نفر دیگری یک دسته تشکیل داده و برای کسب امتیاز کوشش کنید. شما می توانید خودتان یک تیم بسازید یا عضو یک گروه بشوید. هدف شما پیشرفت در بازی و ارتقاء رتبه خود در بخش چند نفره است.

بعلاوه این بازی برای جمع های محبت آمیز بسیار عالی است. به دلیل اینکه تا 8 نفر می توانند با یکدیگر بازی نمایند. به این معنا که 4 نفر روی یک کنسول و 4 نفر دیگر روی کنسول دیگر با یکدیگر رقابت خواهند کرد. حتی این سیستم را می توان در بخش آنلاین استفاده کرد.

مجموعه ماریو بسیار پرطرفدار است. به همین دلیل بازی های جانبی بسیاری از این مجموعه وجود دارد. عناوین اصلی ماریو با نام سوپر ماریو (Super Mario) عرضه می شوند. نسخه های جانبی معمولا از نام ماریو با یک پسوند یا پیشوند استفاده می نمایند. یکی از معروف ترین موارد جانبی عرضه شده ماریوکارت (Mario Kart) است. حال نوبت به یک بازی ورزش گونه از مجموعه ماریو رسیده است تا هواداران را به خود جذب کند.

در ادامه می توانید تریلر رونمایی بازی Mario Strikers: Battle League و تصاویری از آن را ببینید.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 867

به "بازی Mario Strikes: Battle League برای نینتندو سوییچ معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Mario Strikes: Battle League برای نینتندو سوییچ معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید