تور چین ارزان: انتقاد شدید چین از والمارت به دلیل مسائل امنیت سایبری

به گزارش وبسایت دانشجویی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، والمارت که یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای آمریکاست خدمات فروش آنلاین نیز ارائه می دهد، اما چین معتقد است این شرکت به قوانین امنیت سایبری این کشور احترام نمی گذارد.

تور چین ارزان: انتقاد شدید چین از والمارت به دلیل مسائل امنیت سایبری

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

پلیس استان شنزن چین در جنوب این کشور، از شناسایی 19 آسیب پذیری در سیستم شبکه ای والمارت خبر داده که مربوط به اواخر ماه نوامبر است.

مقامات چینی می گویند والمارت از سرعت عمل کافی برای برطرف نقص های یادشده برخوردار نیست و با این تخلف قوانین امنیت سایبری چین را نقض نموده و امنیت سایبری شهروندان چینی که از خدمات والمارت استفاده می نمایند را به خطر انداخته است.

مقامات چینی به والمارت دستور داده اند برای برطرف مسائل امنیت سایبری خود اقداماتی انجام دهد. هنوز معین نیست آیا برای این شرکت جریمه ای در نظر گرفته شده یا خیر.

والمارت در ماه گذشته هم مورد انتقاد تند رسانه های چینی قرار گرفته بود، زیرا دست به حذف عمدی محصولات منطقه سین کیانگ از برنامه ها و فروشگاه های آنلاین خود زده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 836

به "تور چین ارزان: انتقاد شدید چین از والمارت به دلیل مسائل امنیت سایبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: انتقاد شدید چین از والمارت به دلیل مسائل امنیت سایبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید