اساسینز کرید والهالا دومین بازی بزرگ تاریخ یوبی سافت است

به گزارش وبسایت دانشجویی، اساسینز کرید والهالا برای یوبی سافت بسیار پولساز بوده است. به این علت که این بازی دومین نمونه از نظر فروش در تاریخ ساخته های این کمپانی است. این عنوان توانسته در کمتر از 12 ماه به این درجه برسد. یوبیسافت این خبر را در گزارش عایدی نیمه اول سال اقتصادی 2021-22 خود اظهار داشت. در این گزارش نوشته شده:

اساسینز کرید والهالا دومین بازی بزرگ تاریخ یوبی سافت است

یوبیسافت می گوید که محتوای اضافه بیشتری قرار است سال جاری عرضه گردد. این شرکت تأکید داشت که محتوای اضافه در نیمه دوم سال اقتصادی جاری عرضه خواهد شد. اینکه محتوای تازه رایگان خواهد بود یا هزینه خواهد داشت، معلوم نیست. برای مثال شما باید برای بسته الحاقی Siege of Paris هزینه پرداخت می کردید.

در بخش دیگری از این گزارش اقتصادی نشان داده شد که فارکرای 6 هم خوب عمل نموده است. البته هنوز گزارش دقیقی از مقدار فروش این بازی اعلام نشده است. طبق حرف های مایکروسافت زمان بازی فارکرای 6 نسبت به فارکرای 5 حدود 25 درصد افزایش داشته است.

در گزارش نوشته شده:

این طور که به نظر می رسد محتوای اضافی که قرار است عرضه گردد بسیار برای فارکرای 6 و اساسنیز کرید والهالا مهم هستند. به علت اینکه در این گزارش تنها نام سه بازی برده شده است. البته راه برای توسعه جنبه های دیگر هم باز است.

در ادامه گفته شد:

اینکه گفته شده بازی های هیجان انگیز دیگر منظور عناوین مهمی مثل Prince of Persia: The Sands of Time Remake است که قرار بود در ماه ژانویه منتشر گردد ولی با تأخیر روبرو شد. هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه آن اعلام نشده است. به احتمال زیاد یوبیسافت محتاطانه عمل خواهد نمود. افراد بسیاری منتظر عرضه این بازی هستند و به علت امکان تأخیر بیشتر، تاریخ رسمی اعلام نمی کند.

منبع: Gameinformer.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 926

به "اساسینز کرید والهالا دومین بازی بزرگ تاریخ یوبی سافت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساسینز کرید والهالا دومین بازی بزرگ تاریخ یوبی سافت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید