7 کشته و زخمی در حادثه انفجار در روسیه

به گزارش وبسایت دانشجویی، انفجار های ناشی از نشست گاز به دلیل فرسوده شدن خطوط لوله و زیرساخت ها موضوعی عادی در روسیه است

7 کشته و زخمی در حادثه انفجار در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از شبکه تلویزیونی ای پی تی ان، بر اثر نشست گاز و انفجار ناشی آن در ساختمانی در شهر خیمکی (Khimki) در نزدیکی شهر مسکو پایتخت روسیه 3 نفر کشته و 4 نفر زخمی شدند. این انفجار در طبقه هشتم این ساختمان 9 طبقه مسکونی روی داد. یکی از قربانیان این حادثه یک کودک است. حال یکی از مجروحان این حادثه وخیم گزارش شده است. این انفجار باعث ایجاد آتش سوزی در پنج واحد مسکونی مجاور شد، چندین بالکن را تخریب کرد و دیوار بین طبقه هشتم و نهم ساختمان را از بین برد.

اولگا وردی سخنگوی کمیته تحقیق گفت: تحقیق در خصوص رعایت نکات ایمنی در ساختمان شروع شده است. آندره ووروبیوف، فرماندار منطقه هم گفت که به همه خانواده های آسیب دیده از انفجار غرامت و انواع یاری های لازم پرداخت می گردد. انفجار های ناشی از نشست گاز به دلیل فرسوده شدن خطوط لوله و زیرساخت ها و همچنین ضعف استاندارد های ایمنی موضوعی عادی در روسیه است و بار ها روی می دهد. در ماه گذشته انفجار ناشی از نشت گاز یک مرکز فروش را به طور کامل در شهر ولادی قفقاز روسیه نابود کرد. از آنجا که این انفجار در ساعات کاری مرکز فروش روی نداد هیچ تلفاتی به وجود نیامد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 377

به "7 کشته و زخمی در حادثه انفجار در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 کشته و زخمی در حادثه انفجار در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید