ماکرون: فرانسه با تروریسم اسلام گرا روبرو است!

به گزارش وبسایت دانشجویی، به گزارش خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه با حضور در شهر نیس، مدعی شد آنچه امروز در این شهر روی داد، یک حمله تروریستی بوده است.

ماکرون: فرانسه با تروریسم اسلام گرا روبرو است!

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

وی ضمن استفاده از واژه تروریسم اسلام گرا، در ادامه ادعاهای خود، اضافه کرد: فرانسه بار دیگر هدف حمله تروریستی نهاده شد. ارزش ها و آرمان های آزادی خواهانه ما تسلیم ترور و وحشت نمی گردد.

در حمله ای که امروز پنج شنبه حوالی کلیسایی واقع در شهر نیس رخ داد و سه کشته در پی داشت؛ از سلاح سرد استفاده شده و ادعا می گردد که سر یکی از قربانیان از تن جدا شده است.

ماکرون همچنین مدعی شد که نیروهای نظامی فرانسه برای محافظت از اماکن کلیدی کشور از جمله مدارس و نیایشگاه ها، گسیل خواهند شد.

به گفته وی، شمار این نیروها به هفت هزار نفر می رسد.

به گزارش خبرنگاران، امروز در شهر آوینیون فرانسه نیز مردی که با اسلحه مردم را هدف نهاده شده بود، به ضرب گلوله پلیس از پای درآمد. ادعا می گردد که این حادثه نیز تروریستی بوده است.

در تاریخ 25 مهر ماه نیز یک نوجوان چچنی تبار، معلم فرانسوی را که به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اهانت نموده بود؛ به قتل رساند.

این در حالی است که ماکرون با نادیده دریافت اهانت به مقدسات مسلمانان، به اختلاف بین مذاهب نیز دامن زده و کوشش می نماید تا با اظهارات گمراه کننده خود اسلام و مسیحیت را در تقابل با یکدیگر قرار بدهد.

کوشش ماکرون برای جا زدن اسلام هراسی به جای مبارزه با تروریسم

در واقع، 18 ماه مانده تا برگزاری دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، ماکرون می کوشد اسلام هراسی را به نام مبارزه با تروریسم جا بزند و برای خودش دستاوردهایی در زمینه امنیتی فراهم کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 85

به "ماکرون: فرانسه با تروریسم اسلام گرا روبرو است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماکرون: فرانسه با تروریسم اسلام گرا روبرو است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید