سوت سرانجام پرجمعیت ترین گروه آزمایشی کنکور 99 زده شد ، زور کرونا به 43 داوطلب رسید!

به گزارش وبسایت دانشجویی، لحظاتی قبل سومین روز برگزاری کنکور 99 با رقاب نیم میلیون داوطلب برای گروه آزمایشی علوم تجربی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به انتها رسید.

سوت سرانجام پرجمعیت ترین گروه آزمایشی کنکور 99 زده شد ، زور کرونا به 43 داوطلب رسید!

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سومین روز کنکور 99 با برگزاری کنکور تجربی به عنوان پرجمعیت ترین آزمون سال جاری به خاتمه رسید.

مطابق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور 594 هزار 259 کارت ورود به جلسه برای داوطلبان ثبت نامی کنکور علوم تجربی صادر شد که تا صبح امروز 87 درصد داوطلبان (515 هزار نفر) کارت خود را دریافت نموده اند و می توان گفت 79 هزار و 259 داوطلب ثبت نامی در کنکور علوم تجربی سال 99 غایب هستند البته تعداد نهایی غایبان پس از اتمام کنکور و جمع آوری پاسخنامه ها از سوی سازمان سنجش مجددا اعلام خواهد شد.

در کنکور امروز 43 داوطلب مبتلا به کرونا بودند که در بیمارستان های کشور در این رقابت شرکت کردند به عنوان مثال 3 داوطلب کرونایی ساکن تهران در بیمارستان طالقانی کنکور دادند.

لازم به ذکر است، دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور تجربی ساعت 16 بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

حال تنها داوطلبان کنکور زبان های خارجی باقی ماندند که در این تورنمنت حساس روز های کرونایی با یکدیگر به رقابت بپردازند. از انجایی که کنکور داوطلبان زبان های خارجی صبح فردا شنبه 1 شهریورماه برگزار می گردد داوطلبان می توانند تا ساعت 24 امروز نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود از سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 27

به "سوت سرانجام پرجمعیت ترین گروه آزمایشی کنکور 99 زده شد ، زور کرونا به 43 داوطلب رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوت سرانجام پرجمعیت ترین گروه آزمایشی کنکور 99 زده شد ، زور کرونا به 43 داوطلب رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید