سقوط هواپیمای آمریکایی بر منازل مسکونی در می سی سی پی

به گزارش وبسایت دانشجویی، در یک سانحه هوایی یک فروند هواپیمای سبک مسافربری آمریکا بر منازل مسکونی در شهر هنیزبورگ در ایالت می سی سی پی سقوط کرد.

سقوط هواپیمای آمریکایی بر منازل مسکونی در می سی سی پی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه ها از سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری کوچک آمریکا به شهری در ایالت می سی سی پی خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک این حادثه سه شنبه شب به وقت محلی رخ داد و یک فروند هواپیمای مسافربری بر منازل ساکنان منطقه هنیزبورگ در می سی سی پی سقوط کرد. پلیس خاطرنشان کرد به دنبال این حادثه ترافیک شدیدی در منطقه ایجاد و نیروهای امدادی بلافاصله به محل این سانحه اعزام شدند. در جریان این حادثه چهار تن جان باختند.

سازمان هوانوردی آمریکا نیز با تایید این خبر از تحقیق در این زمینه جهت یافتن لاشه های این هواپیما خبر داده است. رسانه های آمریکایی حتی به نوع این هواپیما و هویت سرنشینان آن نیز اشاره ای نکرده اند.

اخیرا نیز سانحه هوایی در آرکانزاس غربی در آمریکا و سقوط یک فروند هواپیمای سبک، چهار کشته برجای گذاشت. در این سانحه یک فروند هواپیمای پایپر-46 با چهار خدمه که از فرودگاه ماسکوجی در اوکلاهاما راهی شمال فلوریدا بود دچار مشکل شد. به گزارش اداره هوانوردی آمریکا، این هواپیما در 160 کیلومتری شمال غربی فلوریدا رادار خود را از دست داد و سقوط کرد. ساکنان محلی با سر و صدای ناشی از سقوط این هواپیما متوجه حادثه یاد شده شدند.

به دنبال این حادثه تیم جستجو و امداد اعزم محل حادثه شد، اما هیچکدام از خدمه این پرواز در این سانحه زنده نماندند. پایپر پی ای-46 یک هواپیمای سبک ساخت شرکت پایپر ایرکرافت است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 465

به "سقوط هواپیمای آمریکایی بر منازل مسکونی در می سی سی پی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط هواپیمای آمریکایی بر منازل مسکونی در می سی سی پی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید