ستاد کرونا تصویب کند، کلاس اولی ها به مدرسه می فرایند

به گزارش وبسایت دانشجویی، خبرنگاران/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از حضوری شدن آموزش کلاس اولی ها در صورت تصویب ستاد کرونای استان و رضایت والدین اطلاع داد.

ستاد کرونا تصویب کند، کلاس اولی ها به مدرسه می فرایند

مجید یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به مطرح کردن درخواست حضوری کردن آموزش کلاس اولی ها با رضایت خانواده ها در ستاد کرونای استان، گفت: برای جلوگیری از اختلال در فرایند آموزش دانش آموزان کلاس اولی درخواست حضوری کردن آموزش این دانش آموزان را به صورت محدود و گروهی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به خواست بعضی خانواده ها مبنی بر حضوری کردن آموزش ها برای کلاس اولی ها، گفت: البته اگر خانواده ای تشخیص دهد که آموزش حضوری فرزندش در مدرسه می تواند او را در معرض خطر قرار دهد، اصراری به حضور دانش آموز در مدرسه نیست و او می تواند فرآیند تحصیل خود را به وسیله شبکه شاد، تلویزیون و دیگر روش های غیرحضوری ادامه دهد.

وی اضافه نمود: به زودی در کشور و در ستاد ملی کرونا هم تصمیم نهایی در خصوص نحوه آموزش کلاس اولی ها گرفته خواهد شد.

وی سپس با اشاره به سختی های آموزش غیرحضوری برای کلاس اولی ها، تاکید نمود: شاید فرآیند آموزش دانش آموزان در بستر فضای مجازی در پایه های بالا امکان پذیر باشد که البته آن هم مسائل خاص خود را دارد، اما واقعا آموزش دانش آموزان کلاس اولی جز با شیوه حضوری امکانپذیر نیست.

یزدان پناه با بیان اینکه هیچ چیز جای آموزش حضوری را برای کلاس اولی ها نمی گیرد، تاکید نمود: دانش آموز کلاس اولی که هنوز الفبا را نمی داند و خواندن و نوشتن بلد نیست، آموزش او با شبکه شاد، تلویزیون و خودآموزها چندان کاربردی نخواهد بود.

وی ادامه داد: سال جاری حدود 32 هزار کلاس اولی در استان کرمانشاه در حال تحصیل هستند که از ابتدای سال تحصیلی تا به امروز فرآیند آموزش آنها همچون سایر دانش آموزان به دلیل تصمیمات ستاد کرونا غیرحضوری بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 256

به "ستاد کرونا تصویب کند، کلاس اولی ها به مدرسه می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد کرونا تصویب کند، کلاس اولی ها به مدرسه می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید