بیانیه خانه سینما درباره شرایط بحرانی کرونا در پروژه های سینمایی

به گزارش وبسایت دانشجویی، هیات مدیره خانه سینما تشکیل شورایی از متخصصان و نمایندگان صنوف برای حمایت از اعضای صنوف را در دستور کار قرار داد.

بیانیه خانه سینما درباره شرایط بحرانی کرونا در پروژه های سینمایی

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، هیات مدیره جامعه اصناف سینمایی تشکیل شورایی از متخصصان و نمایندگان صنوف برای حمایت از اعضای صنوف را در دستور کار قرار داد.

در این بیانیه آمده است: دامنه شیوع ویروس کرونا به صحنه های فیلمبرداری رسیده است. عوامل انسانی انواع فراوریات صنعت تصویر کشور اعم از داستانی، مستند و انیمیشن در فراوری آثار سینمایی، سریال، فیلم کوتاه و ... در خطر هستند. جان تک تک نیرو های فیلمسازی بالاخص اعضای خانه سینما برای ما اهمیت دارد و در مقابل آنان مسئول هستیم؛ لذا به واسطه همین تعهد دستگاه های سیاست گذار، سرمایه گذار و فراوریکننده انواع صنعت تصویر را در قبال کسانی که در حرفه های مختلف فیلمسازی فعال هستند به ویژه اعضای خانه سینما جوابگو می دانیم.

هیات مدیره خانه سینما توجه به توصیه های ستاد مدیریت بیماری کرونا در کشور و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در کلیه پروژه ها را برای حفظ جان تمامی عوامل انسانی الزامی دانسته و به همین دلیل و بنا به وظیفه ذاتی خود که حمایت از اعضای جامعه اصناف سینمایی کشور است، تشکیل شورایی از متخصصین و نمایندگان صنوف در زمینه های مختلف فیلمسازی را در دستور کار خود قرار داده است.

این شورا با آنالیز شرایط و امکانات لازم و همراهی ستاد مدیریت بیماری کرونا در کشور اصول و تمهیدات شایسته را برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در میان عوامل فیلمسازی وضع خواهد نمود و خانه سینما مراکز و افراد ذیربط را موظف به اجرای آن و راه چاره های تبیین شده می داند.

قطعاً حفظ سلامتی اعضای خانه سینما همراه با توجه به مسائل حرفه ای و معیشتی آنان، با دقت و حساسیت لازم مورد نظر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 123

به "بیانیه خانه سینما درباره شرایط بحرانی کرونا در پروژه های سینمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه خانه سینما درباره شرایط بحرانی کرونا در پروژه های سینمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید