بولتون: آمریکا امن نیست

به گزارش وبسایت دانشجویی، مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید گفت: آمریکا امروز نسبت به قبل از ریاست جمهوری ترامپ ایمن تر نیست.

بولتون: آمریکا امن نیست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

جان بولتون در مصاحبه با رادیو ملی آمریکا (NPR) نسبت به عملکرد ضعیف دولت ترامپ گفت: من فکر نمی کنم که امروز آمریکا از چهار سال پیش امن تر باشد.

بولتون در ادامه اضافه نمود: مشکل این است که هیچ استراتژی اساسی در دولت ترامپ وجود نداشته است، به طوری که در مجموعه تصمیماتی که گرفته واقعاً از الگویی پیروی ننموده تا ما را در یک دوره زمانی پایدار به سمت موقعیتی قدرتمندتر در سطح بین المللی سوق دهد.

مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید تاکید نمود، من فکر می کنم این یک شکست اساسی در رویکرد دولت (ترامپ) است که منجر به نتیجه گیری کلی می گردد و در همه زمینه های مختلف مطرح می گردد که ما امروز شرایط قدرتمندتری نسبت به زمان روی کار آمدن دولت نداریم.

بولتون که به تازگی کتاب اتاقی که در آن رخ داد را در افشای کارنامه و شخصیت دونالد ترامپ منتشر نموده، در گفت وگوهای اخیر خود آشکارا ترامپ را به ناکارآمدی در مقابله با مسائل و ناآگاهی از فراز و نشیب امور سیاسی متهم می نماید.

بولتون با اشاره به ضعف های شخصیتی ترامپ، می گوید که او به رهبران پر اهمیتی مانند شی جین پینگ رییس جمهوری چین و ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه به شدت حسادت می ورزد. او دوست دارد کنار سیاستمداران برجسته بنشیند و مثل آنها تصمیمات بزرگی بگیرد.

بولتون در مصاحبه با دویچه وله تأکید می نماید که در همکاری 17 ماهه خود با دولت ترامپ، متوجه شده است که او برخلاف آنچه خود و نزدیکانش ادعا می نمایند، از امور امنیتی کشور ناآگاه است و حاضر نیست با مطالعه اسناد و گزارش ها اطلاعات بهتر و بیشتری کسب کند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 108

به "بولتون: آمریکا امن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بولتون: آمریکا امن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید