استقلال نباید مشکلاتش رافراموش کند، خطری که آبی ها را تهدید می نماید

به گزارش وبسایت دانشجویی، وحید امیری مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال و مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در هفته اول بازی خوبی را از استقلال شاهد بودیم و این بازی نمی توانست حالت دیگری به جز پیروزی آبی پوشان داشته باشد. شرایط بازی به گونه ای بود که مس رفسنجان هیچ شانسی به جز قبول شکست نداشت و حتی حوادث غیر منتظره بازی هم نمی توانست در نتیجه کلی آن تاثیر گذار باشد.

استقلال نباید مشکلاتش رافراموش کند، خطری که آبی ها را تهدید می نماید

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

مهاجم سال های گذشته تیم فوتبال استقلال افزود: پیروزی در هفته اول بسیار خوب است اما امیدوارم این پیروزی باعث نگردد تا خیلی از مسائل دیده نگردد. این تیم با خطراتی روبرو است که در صورت بها ندادن به آن در طول فصل لطمات جبران ناپذیری خواهد زد.

امیری گفت: در سالهای اخیر بارها پیش آمده که استقلال از یک گذر به خوبی عبور نموده اما ناگهان اتفاقاتی افتاده که کام طرفداران و تیم را تلخ نموده است و اشاره من به این اتفاقات است که در بسیاری از مواقع از درون رقم می خورد.

مدرس رسمی کنفدراسیون آسیا با اشاره به نیمکت آبی پوشان گفت: اینکه چند آدم باتجربه کنار فکری هستند می تواند اتفاق خوبی باشد. اما حضور چند سرمربی سابق همین تیم در کادر فنی و سرپرستی، مثل یک شمشیر دو لبه است که مضرات آن می تواند به مراتب بیشتر از فوایدش باشد.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: مظلومی سال ها سرمربی تیم بوده و حتی مربی خود فکری بوده است. او باید این واقعیت را به خودش بقبولاند که دیگر سرمربی نیست و به هیچ وجه نباید در امور فنی ورود کند. حتی مشورت دادن مظلومی هم می تواند مضر باشد و تنها وقتی که فکری خودش از او بخواهد، مجاز به اظهار نظر در مسائل فنی است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: در خصوص مرفاوی هم این موضوع صدق می نماید. صمد هم در دو مقطع سرمربی استقلال بوده و امروز باید تکلیفش را با خودش معین کند که مدیر فنی است یا دستیار. اگر مدیر فنی است نباید در تمرینات لخت گردد یا روی نیمکت بنشیند و اگر دستیار است، باید این سمت را بپذیرد.

وی بیان داشت: امروز استقلال یک بازی را برده و همه مسرور هستند و ممکن است بعضی مسائل ریز اما مشخص نماینده دیده نگردد، اما کار ما به عنوان کارشناس و تحلیل گر این است که این موارد کوچک و ریز را ببینیم و هشدارهای لازم را بدهیم تا از وقوع اتفاقات تلخ پیشگیری کنیم. ما این نکات را هشدار می دهیم که از وقوع آن جلوگیری گردد. قطعاً اتفاق نیفتادن این پیش بینی ها ما را مسرور می نماید چون می بینیم تذکراتمان کارساز افتاده است.

امیری خاطرنشان ساخت: همه افرادی که در کادر فنی هستند باید قبول نمایند که پشت سر سرمربی باید حرکت نمایند و یاری نمایند تا افکار و استراتژی او جا بیفتد. نه اینکه بخواهند خودشان استراتژی جدیدی را جا بیندازند. سرپرست هم باید محدوده کاری خودش را بداند و تنها در چارچوب کاری اش قدم بردارد.

مدرس AFC تاکید نمود: استقلال به لحاظ داشتن نفرات خوب تیم غنی است و می توان این تیم را مدعی قهرمانی این فصل دانست. مگر آنکه مسائل داخلی به آن ضربه زده و مانع از نتیجه گیری لازم گردد. با جرات می گویم این فصل بهترین زمان برای قهرمانی آبی پوشان است و امیدوارم آنها خودشان مانع از نتیجه گیری خودشان نشوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 140

به "استقلال نباید مشکلاتش رافراموش کند، خطری که آبی ها را تهدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نباید مشکلاتش رافراموش کند، خطری که آبی ها را تهدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید