ارتقای کیفیت خدمات دهی کمیته امداد با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش وبسایت دانشجویی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان گفت: همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی می تواند سطح خدمات دهی این نهاد را ارتقا دهد.

ارتقای کیفیت خدمات دهی کمیته امداد با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از بندرعباس، علی الهیاری در ملاقات احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت بالای دانشگاهیان می توان کیفیت خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) را ارتقا داد و از این سرمایه بزرگ در آینده نزدیک بهره مند شد.

وی با بیان خدمات کمیته امداد امام خمینی به قشر ضعیف جامعه و افراد زیرپوشش افزود: با وجود اینکه بیشتر افراد زیرپوشش این نهاد دارای فقر اقتصادی هستند، اما استعدادهای زیادی هستند که می توانند کارآفرینان خوبی در عرصه های مختلف باشند و فقط احتیاج به پشتیبانی فکری و معنوی دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان، مشاوره دادن به افراد زیرپوشش این نهاد را درخواست این اداره کل خواند و افزود: استادان هیئت علمی می توانند به عنوان کارورز و روانشناس با کمیته امداد همکاری نمایند.

الهیاری با ارائه پیشنهادی برای افتتاح یک مرکز نیکوکاری توسط دانشجویان و دانشگاهیان مطرح نمود: محقق شدن این مرکز می تواند یاری برای دانشجویان بی بضاعت باشد.

راهکارهای دانشگاه آزاد اسلامی برای بالابردن خدمات دانشگاهی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز با بیان ظرفیت بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در یاری به جامعه مطرح نمود: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ ترین دانشگاه حضوری دنیا توانسته با ورود به بطن جامعه درصدد برطرف مسائل و معضلات جامعه باشد.

احسان کامرانی ادامه داد: 18 واحد و مرکز دانشگاهی در سراسر استان هرمزگان آماده همکاری با کمیته امداد در زمینه های علمی، تحقیقاتی، فناوری و ... است.

وی، وجود بالای 100 رشته تحصیلی از مقطع کاردانی تا دکتری را در راستای تربیت و تعلیم نیروی کاردان مهم خواند و متذکر شد: سعی شده تا با آمایش سرزمین برای هر منطقه ، پایش جدی برای تأسیس رشته های مورد احتیاج آن منطقه محقق گردد تا بتواند برای حل مسائل آن منطقه با جدیت سهیم باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برای یاری به دانشجویان علاوه بر اینکه افزایش شهریه نداشته؛ بلکه در بعضی از رشته ها تا 50 درصد تخفیف شهریه داده؛ معرفی دانشجویان به بانک های برای دریافت وام، پرداخت وام شهریه از صندوق رفاه دانشجویی، تقسیط شهریه و ... راهکارهای یاری به خانواده دانشجویان برای بالا بردن خدمات دانشگاهی است.

کامرانی اعلام نمود: حمایت از دانشجویان نخبه زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی به وسیله مرکز رشد دانشگاه، در اختیار گذاشتن مکان و یاری فکری به دانشجویان نخبه کارآفرین، حمایت از ایده های تولیدی و ... از جمله فعالیت هایی است که دانشگاه آزاد اسلامی می تواند در قالب تفاهم نامه همکاری در آن سهیم باشد.

به گزارش خبرنگاران، این جلسه با بحث و آنالیز در راستای همکاری بیشتر و عقد تفاهم نامه همکاری در آینده نزدیک انتها یافت.

4078/4121/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 77

به "ارتقای کیفیت خدمات دهی کمیته امداد با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای کیفیت خدمات دهی کمیته امداد با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید