آخرین شرایط کرونا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبسایت دانشجویی، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد آخرین شرایط کرونا در چهارمحال و بختیاری را تشریح کرد.

آخرین شرایط کرونا در چهارمحال و بختیاری

سید راشد جزایری اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 894 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 101 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 271 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 55 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

جزایری گفت: هم اکنون 489 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 423 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 10 مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید19 در استان گزارش شد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری 968 نفر است.

وی گفت: هم اکنون 61 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

جزایری در سرانجام شایعات مبنی بر فوت یک شهروند از اهالی چهارمحال و بختیاری در فضای مجازی را با قوت رد کرد و گفت: مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و تنها اخبار را از منابع رسمی پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 467

به "آخرین شرایط کرونا در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط کرونا در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید